A "nagykutyások" szerint természetesen ez nem kutya, aki viszont nem szereti a kutyákat az a mopszokat sem szereti, szóval akkor mégiscsak kutya... Egy ismerősöm szerint azért fél tőle a gyereke mert a mesékben így szokott kinézni a gonosz... Számomra viszont ő pont a furcsaságai miatt a legszebb és legnagyszerűbb kis lény a világon...

Új jövevény

Elvist ajándékba kaptam 2008. november 6-án. Az első találkozásunk egyszerre volt meglepő, örömteli és ijesztő. Először fel sem tudtam fogni, hogy tényleg kaptam egy kiskutyát. Igazából mindig is szerettem volna kutyust, csak valahogy sosem voltak megfelelőek a körülmények. Miután felfogtam, hogy ő most már tényleg az én kutyusom hirtelen azt sem tudtam mit csináljak vele. Ráadásul a kis jövevény mindössze akkora volt, mint egy tengerimalac és bár lelkesen puszilgatta a kezünket, nagyon kis esetlennek is tűnt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése