A "nagykutyások" szerint természetesen ez nem kutya, aki viszont nem szereti a kutyákat az a mopszokat sem szereti, szóval akkor mégiscsak kutya... Egy ismerősöm szerint azért fél tőle a gyereke mert a mesékben így szokott kinézni a gonosz... Számomra viszont ő pont a furcsaságai miatt a legszebb és legnagyszerűbb kis lény a világon...

Etetés

Kunyerálás felsőfokon
Elvis alapvetően száraz tápot kap. Tudom, hogy a száraztápnak nagy pro-kontra tábora van, de sajnos nem tudok neki mindennap megfelelő kaját főzni a konzervnél pedig szerintem több hasznos anyagot tartalmaz és a fogának is jobb. Tápból halasat szoktam neki venni, ezzel próbálom kiküszöbölni annak a lehetőségét, hogy allergiás legyen. Egyébként kajával kapcsolatban olvastam egyszer valahol, hogy minél kisebbet kakil annál jobb, mert azt jelenti, hogy sok mindent sikerült hasznosítania az elfogyasztott élelemből. Azért nem csak tápot kap, ha olyat eszünk, ami neki is jó ki szoktuk egészíteni az étkezését ezzel. Amit gyakorlatilag soha nem adok neki: sütit, csokit, fűszeres kaja, disznóhús, k betűvel kezdődő zöldségek, hagyma, penészes sajtok, kenyér, tej, nyers húsok. Ezekről vagy azt olvastam, hogy ártalmas neki, vagy azt, hogy nincs számára benne tápanyag. Amit jó szívvel adok neki: csirke, marha, hal, máj, tojás, rizs, sárgarépa (főve és nyersen is szereti), mindenféle gyümölcs és lefetyelhető krémekből kis kóstoló pl. joghurt, tejföl, puding, tejbegríz. A legnagyobb kedvence a sajt, ezért ha tanítom ez szokott lenni a jutalomfalat. A macisajt a teljes extázis nála, már kiejtenünk sem szabad a nevét, mert amint meghallja felsorakozik a hűtő előtt, ezért ebbe szoktam a gyógyszerét is belerejteni, nyeli mint kacsa a nokedlit.

Tipp: Időnként vitaminnal is meg szoktam dobni a kis szervezetét, erre Immunovetet vagy kutyáknak való Béres cseppet használok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése